7-Б 31.05.2022
Повторення. Минулий простий час.
Past Simple Tense
1)Перегляньте відео
2)Виконайте завдання
7-Б 25.05.2022
Контроль навичок письма
Виконайте завдання
https://vseosvita.ua/test/start/lnv771
7-Б 24.05.2022
Контроль навичок аудіювання з теми ,,London"
Прослухайте та перегляньте відео
і виконайте завдання
https://vseosvita.ua/test/start/sew126
7-Б 20.05.2022
Контроль навичок читання з теми ,,Sport"
Виконайте завдання
https://vseosvita.ua/test/start/hwu978
7-Б 18.05.2022
7-Б 31.05.2022
Повторення. Минулий простий час.
Past Simple Tense
1)Перегляньте відео
2)Виконайте завдання
7-Б 25.05.2022
Контроль навичок письма
Виконайте завдання
https://vseosvita.ua/test/start/lnv771
7-Б 24.05.2022
Контроль навичок аудіювання з теми ,,London"
Прослухайте та перегляньте відео
і виконайте завдання
https://vseosvita.ua/test/start/sew126
7-Б 20.05.2022
Контроль навичок читання з теми ,,Sport"
Виконайте завдання
https://vseosvita.ua/test/start/hwu978
Тема,,Шкільне життя"
Тема:Розвиток граматичнихнавичок.Виконання вправ.
I. Match the words to make up phrases.
1) to be good a) a week
2) three times b) tourists
3) use books c) an invitation
4) travel to d) the Internet
5) to collect f) city
6) to make g) in English
7) to spend h) at Maths
8) ancient i) other countries
9) foreign j) things
10) use k) time together
II. Open the brackets and put the correct tense form of the verb (Future Simple, Present Continuous, Present Perfect)
1) My grandma (to cook) now.
2) Ann (just, to water) the flowers.
3) I (to make) some meal tomorrow.
4) I (already, to read) the book.
5) My friends (to watch) a film in the living room.
6) Tom (to travel) around the world next year.
III. Open the brackets and form Past Simple:
1. Last month I (to go) ______________to England on holiday.
2. We ( to visit) ____________________ famous sights in London.
3. In the morning I ( to get up) ________________________ early.
4. The weather (to be) _________________________ fine yesterday.
5. The children (to do) ________________________ their homework.
6. The boys ( to play ) __________________________ football in the afternoon.
I. Match the words to make up phrases.
1) to be good a) a week
2) three times b) tourists
3) use books c) an invitation
4) travel to d) the Internet
5) to collect f) city
6) to make g) in English
7) to spend h) at Maths
8) ancient i) other countries
9) foreign j) things
10) use k) time together
II. Open the brackets and put the correct tense form of the verb (Future Simple, Present Continuous, Present Perfect)
1) My grandma (to cook) now.
2) Ann (just, to water) the flowers.
3) I (to make) some meal tomorrow.
4) I (already, to read) the book.
5) My friends (to watch) a film in the living room.
6) Tom (to travel) around the world next year.
III. Open the brackets and form Past Simple:
1. Last month I (to go) ______________to England on holiday.
2. We ( to visit) ____________________ famous sights in London.
3. In the morning I ( to get up) ________________________ early.
4. The weather (to be) _________________________ fine yesterday.
5. The children (to do) ________________________ their homework.
6. The boys ( to play ) __________________________ football in the afternoon.
7-Б 17.05.2022 Тема,,Шкільне життя"
Прочитайте ,перекладіть текст.
Виконайте завдання та надішліть мені на вайбер.
Schools of the Air
In Australia, many families live a long way from a town, so the nearest school is often very far away. For this reason, many children attend a very different kind of school of the Air because the students have classes over the radio.
Most areas have a school like this for children between 4 and 12 years old. They study at home but they are still members of the class. The children have radio lessons with their class three times a week. Each lesson lasts about 30 minutes. Students also have a 10-minute private lesson with their teacher once a week.
The school provides the radio, books, videos and other resources. The children send their work to the teacher once a week. The children’s parents help them to do their work at home. Teachers and students also communicate by phone, fax and e-mail and the teacher visits children at home at least once a year.
The school of the Air may sound like a strange idea. For the isolated students of Australia it’s the only way to learn.
Choose the correct item.
1. In _____ school are situated very far from students’ homes.
A Canada B Austria C Australia
2. In the school of the Air students have lessons over the _____
A radio B telephone C TV
3. It’s a school for students between _______ years old.
A 5 and 19 B 4 and 13 C 4 and 12
4. Students have a private lesson with the teacher _____ a week.
A twice B once C three times
5. ____ help children to get ready with their homework.
A teachers B friends C parents
6. Teachers visit students’ homes ______ a year.
A twice B four tomes C once
Answer the questions.
1. Why the school is called the School of the Air?
2. Who usually has this kind of school?
3. What items does the school provide students with?
4. Who helps the children with their homework?
5. How can teachers communicate with their students?
6. How often do teachers visit their students at home?
Тема,,Шкільне життяя"
Прочитай текст, переклади, та виконай письмово завдання по ньому.
Виконане завдання надійшли на вайбер
Read the text and answer the questions.
My school life
When I started at this school, my first impressions weren’t very good. I didn’t know anyone, so I felt worried and shy. I thought my classmates were very quiet, and the school was big and unfriendly. But after a few weeks I felt much better. I was more relaxed, and I started to make new friends.
Now I really enjoy going to school. I see my friends here every day, and I like most of my classes. This year I’m studying ten subjects. My favourite subject is geography. At the moment we’re doing a project about the environment. It’s about the way the world’s temperature is increasing, and its effect on the weather. I’m definitely interested in studying geography at university.
I also go to an after-school club at school. The after-school club is a place where you do other activities, like sports or creative things. I go there twice a week. At the moment we’re learning to edit digital photographs on the computer. I think that it’s really exciting.
Most of my teachers here are nice. The best teacher is Mrs Hammond, my geography teacher. At first, I didn’t like Mrs Hammond because I thought she was too strict. But in fact she’s very friendly. The only teacher I don’t like is Mr Brown. He’s really moody and he gives us too much homework.
Becky (15)
1 - Are the sentences true (T) or false (F)?
1 Becky always loved her school.2 Now she enjoys a lot of her classes.3 Becky wants to study geography at university.4 Becky goes to the after-school club every day.5 At first, Becky thought Mrs Hammond was too relaxed.
2 - Answer the questions with complete answers.
1 How did Becky feel when she arrived at this school?2 What is Becky doing in geography?3 What is the after-school club?4 What are students doing at the moment in the after -school club?
7-Б 11.05.2022
Тема,,Урок англійської мови"
Виконання вправ.
1)Translate into Ukrainian
-a strict teacher
-to cheat
-to improve
-to use
-skills
-to learn
2)Translate into English
-пояснювати
-вчитись
-запитувати
-оцінки
-правила
-розуміти
3. Put the words in the correct order and write down the sentences
a. We, five, at, lessons, have, four, every, school, or, day.
b. read, at, stories, learn, we, Literature, poems, and.
c. want English I to my improve
d. is, Training, lesson, my, Physical, favourite.
4. Choose the correct modal verbs.
1. I’m very tired. I ___ not go to the cinema.
a) may b) must
2. Children ___ wake up early to be at school on time.
a) may b) have to
3. You are late. You ____ take a taxi.
a) can b) should
4. I ___ speak English well.
a) can b) have to
5. Liza has got a headache. She ___ go to the doctor.
a) has to b) might
5. Complete the dialogue with the phrases from the box.
— Why do you like it? — Is your English teacher strict? — What is your favourite school subject, Molly? — What do you do at your English lessons? |
—___________________________________________________
— It’s English.
—_______________________________________________
— Because we have very interesting lessons.
—___________________________________________________
— We read texts, act out dialogues, sing songs, write exercises and even play
games.
—______________________________________________________
— Well, I don’t think she is very strict. She is helpful and fair.
Виконані завдання надішліть на вайбер.
7-Б
04.05.-05.05.2022
Тема "Мовна школа.Англійька-мова міжнародного спілкування" .
1) Перегляньте відеоурок. Виконуйте завдання за вчителем.
https://www.youtube.com/watch?v=2bhpG5Jpkl8
2)Виконайте тест
Домашнє завдання: Робочий зошит Впр. 122, 123,124 с. 77-78
Фото надішліть на вайбер.
7-Б 03.05.2022
Тема,,Проекти в нашій школі''.
Розвиток умінь писемного продукування.
Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 13.25
Посилання скину за 5 хв
7-Б 29.04.2022
Тема "My Favourite Subject. Мій улюблений предмет.
Розвиток умінь письмового продукування" .
1) Перегляньте відео
2) Виконайте домашнє завдання: написати твір на тему "My Favourite Subject. Мій улюблений предмет" (10-12 sentences). Фото надіслати!!!
7-Б клас 27.04.2022
Тема:Теперішній неозначений час.Розвиток граматичних навичок.1)Переглянь відео та пригадай правила вживання теперішнього неозначеного часу.
2)Поставити дієслова у дужках у теперішньому простому часі відповідно до особи.1) I _______ at school now (be).
2) These children ________ in the yard (be).
3) My sister ________ playing tennis (play).
4) A daughter _________ at the university (study).
5) The pupils of our school ________ part in this competition (take).
6) He _______ me a book (give).
7) His brother often_________ a lot of magazines (carry).
8) I _________ watching TV every evening (like).
9) They always ____________ TV in the morning (watch).
10) She usually _________ a coat and mittens in winter (dress).
11) We _______ schoolchildren (be).
12) They usually __________ five or six lessons every day (have).
13) Tommy ________ a lot of relatives (have).
14) He often _______ to school on foot (go).
15) I always ______ my home task in the evening (do).
16) Their son ________ his home task (do)
. 1. Утворити заперечні речення у теперішньому простому часі.
I, we, you, they – do not, don’t
He, she, it – does not, doesn’t
Example, I don’t go to school. / He does not play computer games.
1) They _______________ to me today (come).
2) Jane _______________ ice cream (like).
3) I ________________ apples (eat).
4) My relatives ____________ in Kyiv (live).
5) His aunt ______________ her own house (have).
6) Their children ___________ in the room (play).
7) She ________________ a poem for tomorrow (learn).
8) Mum and dad ______________ the books (read).
9) I _____________ to swim in the sea (like).
10) He _____________ to school on foot (go).
11) A pupil _____________ the questions (answer).
ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ НАДІСЛАТИ МЕНІ НА ВАЙБЕР
7-Б 26.04.2022
ТемА "My Favourite Subject. Мій улюблений предмет''.
Розвиток умінь слухового сприйняття.
1) Переглянь відеоМАТЕРІАЛ
2)ВИКОНАЙТЕ ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ
7-Б 22.04.2022 Тема "Rational Use of Free Time. Раціональне використання вільного часу. Розвиток умінь писемного продукування".
1) Перегляньте та опрацюйте відеоурок. Виконуйте завдання за вчителем.
Домашнє завдання: Робочий зошит Впр. 118, 119 с. 74 Фото надішліть на вайбер.
2)Поставити дієслова у дужках у теперішньому простому часі відповідно до особи.
7 - Б клас 20.04.2022
Тема:Розклад уроків.1)Переглянь відео та повтори лексику.
2)Виконайте тестові завдання
7 - Б клас 19.04.2022
Урок на тему "School Subjects. After school. Шкільні предмети. Після школи. Розвиток умінь слухового сприйняття.
1) Перегляньте відеоурок. Виконуйте завдання за вчителем.
2) Виконайте Впр. 4, 5 с. 167 в зошиті письмово.Домашнє завдання: робочий зошит Впр. 117 a), b) с. 73. Фото надішліть!!!
7-Б 12.04.-13.04.2022Тема,,Шкільне життя''.Введення нових лексичних одиниць та умінь зорового сприйняття1) Перегляньте відеоурок. Виконуйте завдання за вчителем. Нові слова запишіть у словнички2)Виконайте вправи в друкованих зошитах та надішліть мені на вайбервпр.114,115,116 с.71-72
7-Б 08.04.2022Тема:Київ.
2) Виконайте Впр. 4, 5 с. 167 в зошиті письмово.
1)Доповни текст словами з довідки(буква-слово)
squares river chestnut trees
beautiful biggest people
Kyiv is the (A)…………….city in Ukraine. More than 2.5 million (B)……………….. live there.
Kyiv is situated on the banks of the main (C)……………………….of the country — the Dnipro. In its middle, the river forms numerous creeks, which makes Kyiv very (D)………….. .
Kyiv is a very green . Our capital is very beautiful in spring when (E) ……………are in blossom. There are about 40 forest parks and (F)………………there.
2)З єднай дві частини речення.(цифра-буква)
1. Khreschatyk 2. Golden Gates 3. Kyiv Pecherska Lavra 4. St. Sophia Cathedral 5. Kyiv 6. Chestnut trees | A. was the main cathedral in Kyiv Rus and founded by Yaroslav the Wise. B. Is a symbol of Kyiv. C. situated on the river Dnieper. D. were the main entrance to Kyiv. E. the main street in Kyiv. F. is a big monastery, where the monks live and work. |
3)Склади по три запитання до кожного речення.
1.Nina has already watched an opera.
2.His parents have stayed at the hotel.
3.Nick has bought many souvenirs for his parents.
06.04 Урок на тему "Україна. Розвиток граматичних умінь" відбудеться offline.
1) Перегляньте відеоурок. Виконуйте завдання за вчителем.
2) Виконайте Впр. 1, 2 с.156 (підручник) письмово.
Домашнє завдання: Впр. 5, 6 с. 158 (підручник) письмово. Не забувайте надсилати домашнє завдання у Viber!!!
те нову лексику.Дайте письмово відповіді на запитання після тексту.
UKRAINE. THE NATIONAL SYMBOLS
The Ukrainian flag consists of two horizontal stripes of equal width. The top is blue, the bottom is yellow. Blue and yellow, the colours of the sky, mountains, streams, and golden fields had symbolized Kyivan Rus' long before the introduction of Christianity. With the acceptance of Christianity, blue and gold were incorporated into church symbolism. After the Mongol-Tatar invasion in the 1200s, the-use of blue and gold was interrupted to be revived again in church ornaments and city crests some time later. The emblem of the city of Myrhorod, for example, was a gold trident over a blue background. Another city, Pryluky, used the head of an ox in gold over a blue background as its insignia. And in Lubny the city emblem pictured a hand holding a golden mace over a blue background. The banners of the Cossacks (XVII century) were blue with gold stars, a gold cross or with pictures of saints rendered in gold.
The lyrics to the anthem of Ukraine were written by Pavlo Chubynsky — a scientist and poet — in 1862. The music was composed by M. Verbytsky.
National Emblem ['næʃənl 'embləm] — Державний Герб
national anthem ['ænθəm] — Державний Гімн
to incorporate [ɪn'kɔ:p(ə)reɪt] — включати до складу
invasion [ɪn'veɪʒ(ə)n] — вторгнення, навала, напад
to revive [rɪ'vaiv] — відроджувати
crest [krest] — герб (на прапорах)
trident ['traɪdənt] — тризуб(ець)
insignia [ɪn'sɪgnɪə] — емблема
mace [meɪs] — жезл
to render ['rendə] — відтворювати, зображувати
D. [eɪ di:] Anno Domini ['ænou'dɔmɪnaɪ] — нової ери
ambassador [æmbæsədə] — посол; посланник
to seal [si:l] — скріплювати печаткою; печатка
to stamp [stæmp] — карбувати
to represent [,reprɪ'zent] — відображати; символізувати
celestial [sɪ'lestjəl] — небесний
to endorse [ɪn'dɔ:s] — схвалювати
1. What are the national symbols of Ukraine?
2. Describe the National Flag.
3. Where were the blue and golden colours incorporated?
4. What emblems of the cities do you know?
5. What is the National Emblem?
6. Why was trident chosen to be the emblem?
7. When were the Emblem and the Flag of Ukraine endorsed?
8. Who wrote the lyrics and music to the Anthem of Ukraine?
6-Б 25.03.2022
7 - Б
30.03 01.04.2022
Урок на тему "Київ. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування" відбудеться offline.
Read the text. Do the tasks after it. Прочитайте текст. Виконайте завдання!
Фото надішліть мені у Viber!
Kyiv
Kyiv is the capital of our country. It is the largest city in Ukraine and one of the most beautiful cities in Europe. Kyiv was founded more than 1500 years ago. The population of Kyiv is three million people.
It is situated on the banks of the Dnieper river. The Dnieper is the biggest Ukrainian river. There are several bridges across the Dnieper.
Khreschatyk is the main street of the capital. It is not very long, but it is wide and straight. There are many different shops on its both sides. People like the main street because it is nice and green.
Maidan Nezalezhnosti (or "Independence Square") is the central square of Kyiv. It is а very beautiful place with lots of people walking around.
Kyiv is the cultural and educational centre of our country. There are many universities, schools, colleges, museums, theatres, cinemas, libraries and places of interest there.
The city is very green. There are many parks in Kyiv. A lot of trees grow in its streets. The symbol of Kyiv is a chestnut leaf.
Task 1: Which sentences do not fit to the text about Kyiv? True\False
- Kyiv is situated on one bank of the river Dnipro.
- Twenty centuries have passed over its ancient hills.
- The streets are lined up with chestnut trees.
- The green lawns, squares, public gardens are bright with red roses.
- Kyiv is the scientific, industrial centre of Ukraine.
- Kyiv enjoys wide popularity in many countries.
Task 2 Fill in the gaps.(Заповніть пропуски)
- – Kyiv was … more than 1,500 years ago.
- – Kyiv is one of the most … cities.
- – The … of Kyiv is about 3 mln people.
- – Kyiv lies on both … on the Dnipro river.
- – Kyiv is the centre of science and …
- – Kyiv has many places of …
- – Kyiv is an industrial, … , cultural centre of Ukraine.
- – Kyiv is one of the … cities in Europe.
3) Виконайте домашнє завдання: Learn the text! Вивчіть (перекажіть) текст та надішліть мені відеорозповідь у Viber!
30.03 01.04.2022
Урок на тему "Київ. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування" відбудеться offline.
Read the text. Do the tasks after it. Прочитайте текст. Виконайте завдання!
Фото надішліть мені у Viber!
Kyiv
Kyiv is the capital of our country. It is the largest city in Ukraine and one of the most beautiful cities in Europe. Kyiv was founded more than 1500 years ago. The population of Kyiv is three million people.
It is situated on the banks of the Dnieper river. The Dnieper is the biggest Ukrainian river. There are several bridges across the Dnieper.
Khreschatyk is the main street of the capital. It is not very long, but it is wide and straight. There are many different shops on its both sides. People like the main street because it is nice and green.
Maidan Nezalezhnosti (or "Independence Square") is the central square of Kyiv. It is а very beautiful place with lots of people walking around.
Kyiv is the cultural and educational centre of our country. There are many universities, schools, colleges, museums, theatres, cinemas, libraries and places of interest there.
The city is very green. There are many parks in Kyiv. A lot of trees grow in its streets. The symbol of Kyiv is a chestnut leaf.
Task 1: Which sentences do not fit to the text about Kyiv? True\False
- Kyiv is situated on one bank of the river Dnipro.
- Twenty centuries have passed over its ancient hills.
- The streets are lined up with chestnut trees.
- The green lawns, squares, public gardens are bright with red roses.
- Kyiv is the scientific, industrial centre of Ukraine.
- Kyiv enjoys wide popularity in many countries.
Task 2 Fill in the gaps.(Заповніть пропуски)
- – Kyiv was … more than 1,500 years ago.
- – Kyiv is one of the most … cities.
- – The … of Kyiv is about 3 mln people.
- – Kyiv lies on both … on the Dnipro river.
- – Kyiv is the centre of science and …
- – Kyiv has many places of …
- – Kyiv is an industrial, … , cultural centre of Ukraine.
- – Kyiv is one of the … cities in Europe.
3) Виконайте домашнє завдання: Learn the text! Вивчіть (перекажіть) текст та надішліть мені відеорозповідь у Viber!
7 - Б
29.03 Урок на тему "Київ. Хрещатик. Майдан незалежності. Розвиток умінь слухового сприйняття та письмового продукування" відбудеться offline.
1) Перегляньте відеоурок. Виконуйте завдання за вчителем. Нові слова запишіть у словнички.
2) Виконайте домашнє завдання: Робочий зошит Впр. 109, 110 с. 68 Фото надішліть мені у Viber!
29.03 Урок на тему "Київ. Хрещатик. Майдан незалежності. Розвиток умінь слухового сприйняття та письмового продукування" відбудеться offline.
1) Перегляньте відеоурок. Виконуйте завдання за вчителем. Нові слова запишіть у словнички.
2) Виконайте домашнє завдання: Робочий зошит Впр. 109, 110 с. 68 Фото надішліть мені у Viber!
7-Б 25.03
Урок на тему "Серце столиці - Хрещатик. Розвиток умінь зорового сприйняття" відбудеться offline.
1) Перегляньте відеоурок. Прочитайте текст. Нові слова запишіть у словнички.
2) Виконайте: Впр. 3 с. 151 у підручнику (письмово дайте відповіді на питання). Фото надішліть мені у Viber!
3)Виконайте тестове завдання
7-Б 23.03 Урок на тему "Поділ. Розвиток умінь зорового сприйняття" відбудеться offline.
1) Перегляньте відеоурок
2) Виконайте домашнє завдання: Робочий зошит Впр. 107 с. 66. Фото надішліть мені у Viber!
7-Б 22.03.2022
7-Б 18.03 Урок на тему "Визначні місця Києва. Формування умінь зорового сприйняття" відбудеться offline.
1) Перегляньте відеоурок
2) Виконайте вправи: Робочий зошит Впр. 104, 105, 106 с. 64-65. Фото надішліть мені у Viber.
7-Б 18.03 Урок на тему "Визначні місця Києва. Формування умінь зорового сприйняття" відбудеться offline.
1) Перегляньте відеоурок
2) Виконайте вправи: Робочий зошит Впр. 104, 105, 106 с. 64-65. Фото надішліть мені у Viber.
7 - Б
16.03 Урок на тему "Київ в мініатюрі. Формування граматичних умінь" відбудеться offline.
1) Перегляньте даний відеоурок уважно ще раз!
!
2) Виконайте домашнє завдання: Робочий зошит Впр. 102, 103 с. 63 Фото надішліть мені у Viber.
16.03 Урок на тему "Київ в мініатюрі. Формування граматичних умінь" відбудеться offline.
1) Перегляньте даний відеоурок уважно ще раз!
2) Виконайте домашнє завдання: Робочий зошит Впр. 102, 103 с. 63 Фото надішліть мені у Viber.
7 - Б
15.03 Урок на тему "Україна. Київ. Формування лексичних умінь" відбудеться offline.
1) Перегляньте відеоурок
2) Виконайте домашнє завдання: Робочий зошит Впр. 101 a), b) с. 62 Фото надішліть мені у Viber.
7-Б 02.02.2022
Тема,,Спорт в моєму житті"
Формування умінь усного продукування .
Урок відбудеться в GOOGJE MEET за розкладом о
08.30.
Посилання скину за 5 хв.
7- Б 01.02.2022
Тема,,Відомі спортсмени"
Формування умінь
усного продукування.
1)Перегляньте та опрацюйте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=Yqmb9EXJTCY
2)Виконайте впр.6 с. 117 та надішліть мені на вайбер.
7-Б 03.12.2021
Тема,,Відвідування театру."
Правила поведінки у театрі.
1)Виконайте завдання
https://www.liveworksheets.com/yz441947vo
2)Прослухайте діалог та виконайте завдання.
https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/
elementary-a2-listening/going-cinema
7-Б 01.12.2021
Тема,,Відвідування театру."
Формування лексичних одиниць теми.
Урок відбудеться в Google meet згідно з розкладом о 08.30.
Посилання скину за 5 хвилин до початку уроку.
7-Б 30.11.2021
Тема,,Світ кіно та театру.Про фільм."
Формування умінь усного мовлення.
Урок відбудеться в Google meet згідно з розкладом о 13.25.
Посилання скину за 5 хвилин до початку уроку.
7-Б 26.11.2021
Тема,,Світ кіно та театру. У кінотеатрі."
Формування умінь діалогочного мовлення.
1)Перегляньте та опрацюйте відеоурок.
https://www.youtube.com/watch?v=amwOPp5mlT8&t=1s
2)Виконайте вправу 3 с .86
3)Поставте слова в правильному порядку,щоб утворити речення
Впр.5 с.87
7-Б 24.11.2021
Тема,,Світ кіно та театру.Дивлячись кіно."
Формування умінь усного мовлення.
Урок відбудеться в Google meet згідно з розкладом о 8.30.
Посилання скину за 5 хвилин до початку уроку.
7-Б 23.11.2021
Тема,,Світ кіно та театру"
Формування лексичних одиниць
та умінь зорового сприйняття.
1)Перегляньте та опрацюйте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=oPAX9RX7VAg
2)Виконайте впр.4 с.82 письмово
3)Виконайте вправи на ст.33 в друкованих зошитах
7-Б 19.11.2021
Тема,,Здоров'я"
Узагальнення вивченого матеріалу теми.
1)Виконайте тестове завдання
7-Б 27.10.2021
Тема,,Здоров'я"
Формування лексичних одиниць теми.
Урок відбудеться в GOOGJE MEET за розкладом о
08.30.
Посилання скину за 5 хв.
7-Б 26.10.2021
Тема,,Харчування.FOOD"
Узагальнення вивченого матеріалу з теми.
Виконайте контролну роботу та
надішліть її на вайбер до17 год.
1. Match the word and its definition.
2. Fill in the gaps with the correct words from the box.
1) Mike decided to order ___________for dinner.
2) You have a sore throat! Do you parents allow you to eat_________?
3) Don’t miss the chance to try Laura’s home-made___________.
4) How about having a boiled _________ and a toast for breakfast?
5) We aren’t allowed to eat many_____________.
6) Grandma had hot ______________, apple jam and ham all ready for the table.
3. Order the sentences in the recipe.
Поставте речення в правильному порядку.
Pasta with bacon and tomato sauce
___Cook the pasta in a big pot of boiling water.
___Heat some olive oil in a pan and fry the onion, red peppers, and bacon.
___Serve the pasta with the sauce, and enjoy!
___Cut the onion, red pepper and bacon into small pieces.
___Add oregano, garlic, tomatoes and water cook for 20 minutes.
7-Б 22.10.2021
Тема,,Харчування.Ми куховаримо".
1)Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=T1tCsUHLmE0&t=373
7-Б 13.10.2021
Тема,,Харчування.Кухонне обладнання".
Формування лексичних одиниць та
лексикограматичних структур.
Урок відбудеться в GOOGJE MEET за розкладом о
08.30.
Посилання скину за 5 хв.
7-Б 08.10.2021
Тема,,Харчування"
Формування лексичних одиниць та
лексикограматичних структур.
1)Опрацюйте відеоурок
2)Виконайте впр.4 с.43 письмово
3)Впр.5 с.43(опишіть свою кухню
та надішліть на вайбер до 20.00 год)
7-Б 01.10.2021
Тема,,Харчування"
Формування лексичних одиниць та
лексикограматичних структур.
1)Опрацюйте відеоурок
2)Виконайте впр .5 с.39( письмово)
7-Б 29.09.2021
Тема,,Я,моя сімя та друзі."
Узагальнення вивченого матеріалу з теми.
1)Виконайте тестове завдання
3)Повідомте учням
7-Б 28.09.2021
Тема,,Я,моя сімя та друзі."Розділові запитання.
Формування граматичних умінь .
Урок відбудеться в GOOGJE MEET за розкладом о
13.25.
Посилання скину за 5 хв.
7-Б 24.09.2021
Тема,,Я,моя сімя та друзі.Сімейні звичаї та традиції"
Формування умінь усного продукування.
Урок відбудеться в GOOGJE MEET за розкладом о
13.25.
Посилання скину за 5 хв.
6 -Б 29.04.-30.04.2021
Тема,,Шкільне життя.Урок фізкультури.’’
1)Перегляньте та опрацюйте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=165CgVoMCCA
2)Опрацюйте лексику до теми
Впр.1 С.174
3)Виконайте впр.3 с.175(письмово)
4)Виконайте завдання в друкованому зошиті с.69-70
5)Виконайте тестове завдання
Повідомте учням
Код доступу 3768847
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
6-Б 22.04.-23.04.2021
Тема ,,Шкільне життя.Урок географії”
1)Перегляньте та опрацюйте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=Bgfv8uk9Muo&t=261s
(з 8.30 хв .та до кінця)
2)Вивчіть слова впр.1 с.167 та впр.2 с.168
3)Виконайте впр.5 с.170 у зошитах (письмово)
4)Виконайте тестове завдання
Повідомте учням
Код доступу 2603836
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
09.04.2020
Тема ,,Київ.Подорож до Києва.“
Виконайте завдання та надішліть мені на вайбер.
Успіхів!
--------------------------------------
08.04.2021
Тема ,,Подорож до Києва”
1) Виконайте тестове завдання
Повідомте учням
Код доступу 8221038
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
2)Повідомте учням
Код доступу 9783671
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
Успіхів!
--------------------------------------
02.04.2021
Тема ,,Україна.Правила дорожнього руху”
Формування умінь діалогічного мовлення.
1) перегляньте та опрацюйте відеоурок.
2) Вивчити слова Впр.1 с .149
3) Виконати письмово в зошитах впр.2 с.149
Успіхів!
--------------------------------------
01.04.2021
Тема ,,Україна. З'ясування напрямків “
Формування граматичних умінь та умінь усного продукування.
1) Перегляньте відеоурок
2) Виконайте впр.5 с .145 (письмово в зошитах)
3) Виконайте впр.3 с .147
Успіхів!
--------------------------------------
29.03.2021
Тема ,,Національні символи України.”
Формування лексичних одиниць теми та
умінь зорового сприйняття.
1) Перегляньте відео
2) Прочитайте та перекладіть текст
Text state symbols of Ukraine
The National Flag first appeared in 1848. The flag has two stripes:
a blue one above a yellow one. The colours are symbolic – yellow
for wheat in the fields and blue for the sky above them.
The flag became a symbol of the all-Ukrainian unity.
+
The Ukrainian Anthem is a song called “Ukraine Has Not Yet Perished”.
Its lyrics were written by Pavlo Chubynskyi and it was published in 1863. The same year it was set to music by Mykhailo Verbytskyi. The catchy melody and patriotic words made this song very popular
among Ukrainians. Article 20 in the Constitution of Ukraine of 1996
defines it as the state anthem.
The National Emblem (Coat of Arms) of Ukraine is a trident – golden
Tryzub on a blue shield*. It is the most ancient and dignified of all
the Ukrainian symbols. Its history goes back to the first century
A. D. The classic shape of the Ukrainian trident was found
on the coins of Volodymyr the Great, who ruled in the 10th century.
Then it was a mark of authority and a symbol of the ethnic groups
which made up the Ukrainian nation.
shield – фон
3) Виконайте тест
Повідомте учням
Код доступу 1006987
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
--------------------------------------
26.03.21
Тема ,,Історичні місця Києва”
Минулий доконаний час.
Формування граматичних умінь.
Урок відбудеться в Google meet згідно з розкладом о 8.30.
Посилання скину за 5 хвилин до початку уроку.
--------------------------------------
25.03.21
Тема ,,Подорож навколо Києва”
формування умінь сприймати на слух.
1) Прослухайте тест.
Прочитайте та перекладіть його, дайте відповіді на запитання (письмово).
Впр.1 с.143-144
2) Виконати вправу 5 с.145 (письмово) та надіслати на вайбер.
--------------------------------------
22.03.21
Тема ,,Україна. Київ-столиця України.”
Формування умінь зорового сприйняття.
1) Опрацюйте текст, виконайте по ньому завдання
Повідомте учням
Код доступу 2970136
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
2)Перекладіть текст та надішліть переклад мені на вайбер
(до 20 год)
--------------------------------------
12.03.2021
Тема ,,Київ. Пам’ятки Києва.”
Формування лексичних одиниць та умінь зорового сприйняття.
1) Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=mzEuMUG6xjk
2) Прочитайте та перекладіть текст
Впр.3 с .141
3) Прочитай та з'єднай
Впр. 4 с. 142 (письмово в зошитах)
4) Виконати впр. 6 с. 142 письмово надіслати на вайбер.
--------------------------------------
11.03.2021
Тема ,,Україна .Київ”
Формування лексичних одиниць теми.
Теперішній неозначений час.
1) Перегляньте відеоурок
2) Виконайте письмово в зошитах
Впр.6 с.137
3) Робота в друкованих зошитах
Впр. 97-98 с.56
--------------------------------------
05.03.2021
Тема ,,Великобританія”
Узагальнення вивченого матеріалу за темою.
1) Виконай завдання
https://learningapps.org/2081386
2) Виконай тест
Повідомте учням
Код доступу 4567788
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
--------------------------------------
04.03.2021
Тема ,,Великобританія”
Підтема ,,Тур по Лондону.”
Формування умінь сприймати на слух та.
1) Перегляньте відео
https://learningapps.org/1394838
2) Виконай завдання
https://learningapps.org/173847
3) Гра-вікторина
https://learningapps.org/1502830
4) Виконай тест
Повідомте учням
Код доступу 7452128
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
--------------------------------------
01.03.2021
Тема ,,Великобританія”
Підтема ,,Відвідування музею”
Формування умінь усного продукування.
Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 13.25
--------------------------------------
04.02.2021
Тема ,,Подорож.Шкільна подорож”
1) Виконай завдання
https://learningapps.org/4212219
2) https://learningapps.org/4905449
3) Виконай тест
Повідомте учням
Код доступу 8419789
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
--------------------------------------
01.02.2021
Тема ,,Подорож. Транспорт Британії”
Формування умінь зорового сприйняття.
1) Прочитай та переклади текст
Впр. 2 с. 113
2) Впр. 3 с. 114
Дай відповіді на запитання (письмово)
3) Прочитай та обри правильний варіант
Впр. 4 с. 114 (письмово)
4) Доповни речення
Впр. 6 с. 114 (письмово)та надіслати на вайбер
--------------------------------------
29.01.2021
Тема ,,Подорож.Визначні місця Лондону”
Минулий неозначений час. Формування умінь зорового сприйняття.
1) Прочитай та переклади
Впр. 4 с. 107-108 та дай письмово відповіді на запитання.
2) Розкрий дужки, поставивши дієслова у правильному часі.
Впр. 7 с. 108 (письмово) та надійшли на вайбер.
--------------------------------------
28.01.2021
ТЕМА ,,ПОДОРОЖ. Документи в дорогу.’’
ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ ТЕМИ.
Граматичні структури місцезнаходження.
Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 10.30
Посилання скину за 5 хвилин.
--------------------------------------
25.01.2021
Тема ,,Подорож. Родинне авто”.
1) Перегляньте відеоурок
2) Виконайте тест
a) Повідомте учням
Код доступу 9517500
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
b) Повідомте учням
Код доступу 9963890
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
--------------------------------------
22.01.2021
ТЕМА ,,ПОДОРОЖ’’
Речі в подорож.
ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ ТЕМИ та умінь усного продукування.
Модальне дієслово should
Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 08.30
Посилання скину за 5 хвилин.
--------------------------------------
21.01.2021
ТЕМА ,,ПОДОРОЖ’’
Найкраща подорож. ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ ТЕМИ та умінь усного продукування.
1) Виконайте завдання
https://learningapps.org/1812124
https://learningapps.org/5339758
2) Виконайте тест
Повідомте учням
Код доступу 4540887
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
--------------------------------------
18.01.2021
ТЕМА ,,ПОДОРОЖ’’
ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ ТЕМИ та умінь
зорового сприйняття.
Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 13.25
Посилання скину за 5 хвилин.
--------------------------------------------------------
15.01.2021
ТЕМА ,,ПОДОРОЖ. Орієнтування по місту.’’
ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ ТЕМИ та умінь
усного продукування .
Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 08.30
Посилання скину за 5 хвилин.
--------------------------------------------------------
14.01.2021
ТЕМА ,,ПОДОРОЖ’’
ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ ТЕМИ.
СТУПЕНІ ПОРІВНЯННЯ ПРИКМЕТНИКІВ.
Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 10.30
Посилання скину за 5 хвилин.
--------------------------------------------------------
19.11.2020
Тема ,,Харчування’’.
Прочитайте текст та перекладіть на українську мову
British Meals
British Meals Traditionally English people have three meals a day: breakfast,
lunch and dinner.
Breakfast is served in the morning. It used to be a large meal
with cereal, eggs and bacon, sausages, tomatoes. But such
a large breakfast takes a long time to prepare and is not very
healthy. Nowadays, Britain’s most popular breakfast consists
of cereal, toast with marmalade, juice and yogurt with a cup
of tea or coffee.
Lunch is a light meal. Most people have no time to go back
home for lunch so they eat at school, cafes, pubs or restaurants.
The main meal is dinner, which is usually between 6 and 7 p.m.
A typical evening meal is a meat dish with vegetables and dessert.
The most important meal of the week is the Sunday dinner,
which is usually eaten at I p.m. The traditional Sunday dish used
to be roast beef, but nowadays pork chicken or lamb are
more common. On Sunday evenings people have supper or
high tea. The famous British afternoon tea is becoming rare,
except at weekends.
Дайте відповіді на запитання
1. How many meals a day do English people have?
2. What did they use to eat for breakfast?
3. What do they usually eat nowadays?
4. Is lunch a large meal?
5. Where do English people eat lunch?
6. What dishes are served for dinner?
7. What is the most important meal of the week?
8. Is British afternoon tea still popular?
Виконайте тест повідомте учням
Код доступу 3896658
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання
Виконати до 20.00.
--------------------------------------------------------
16.11.2020
Тема ,,Харчування “
Підтема ,,Пікнік. Минулий простий час.”
Формування граматичних умінь та зорового сприйняття.
Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом у 13.25
Посилання скину за 5 хвилин.
--------------------------------------------------------
13.11.2020
Тема ,,Харчування’’.
Підтема ,,Приготування їжі”
Формування усного мовлення по темі.
Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом у 8 .30
Посилання скину за 5 хвилин.
--------------------------------------------------------
12.11.2020
Тема ,,Харчування’’.
Підтема ,,Час обіду”
Формування лексичних одиниць теми.
Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом в 10 .30
Посилання скину за 5 хвилин.
--------------------------------------------------------
09.11.2020
Тема ,,Харчування”
Підтема ,,Мій сніданок”
1) Перегляньте відео, ознайомтесь з лексикою по темі.
2 ) Складіть речення(за зразком) ,використовуючи слова та словосполучення впр.1 с.63. Усно
3) Прочитайте,перекладіть текст . Впр.3с.64.
4) Доповніть речення письмово.Впр.4 с. 64
5) Виконайте тест (до19 год)
Повідомте учням Код доступу 9331150
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
--------------------------------------------------------
06.11.2020
Тема ,,Харчування’’
Підтема ,,Час сніданку’’
Перегляньте відео
Скажи,що члени твоєї родини мають на сніданок.
Впр.2 с.60 (використовуючи слова на с.61)
Впр.3 с.61
Прочитай та переклади та виконай впр.4 с.61 усно
Робота в друкованих зошитах
Впр.39,40 с.23
Виконай завдання
19.05.2020
--------------------------------------------------------
13.05- 14.05.2020
Тема "Україна. Подорож. Present Perfect Tense". 1) Прочитай, зрозумій, переклади. Впр. 5а) с. 212-213 2) Дай відповіді на запитання. Впр. 5 b с. 213 (усно) 3) Погодься(agree) чи запереч (disagree). Впр. 6 с. 213 4) Пригадай Past Simple та Present Perfect Tense та Виконай впр. 3 с. 217 5) Виконай тести
- Перейти на сайт - https://naurok.com.ua/test/join Код доступу 750261
--------------------------------------------------------
05.05- 07.05.2020
Тема "Моя країна - Україна".
1) Перегляньте відео
2) Опрацюйте лексику до уроку с. 211
3) Прочитай, зрозумійте, переклади. Впр.1 с. 210
4) Доповни речення. Впр. 2 с. 211
5) Склади речення за таблицею та запиши впр. 4 стор. 212.
6) Виконай тести (до 09. 05)
- Перейти на сайт - https://naurok.com.ua/test/join Код доступу 948525
- Перейти на сайт - https://naurok.com.ua/test/join Код доступу 518810 --------------------------------------------------------
28.04-30.04.2020
Тема "Present Perfect. Тренувальні вправи". 1) Перегляньте відео з попереднього уроку, щоб пригадати утворення та вживання Present Perfect.
2) Прочитай, переклади та доповни речення. Зверни увагу на дієслова Present Perfect. Впр. 5-6 с.197.
3) Постав речення у заперечні формі. Впр. 2 с.198
4) Утвори речення за таблицею та запиши. Впр. 3b c.199
Виконати тест до 01.05.
- Перейти на сайт - https://naurok.com.ua/test/join Код доступу 319001
- Перейти на сайт - https://naurok.com.ua/test/join Код доступу 917881
21.04-23.04.2020
Тема "Відкриваємо Великобританію. Present Perfect Tense ".
1) Ознайомтесь з Великою Британією, переглянувши презентацію.
2) Прочитай, переклади, з'єднай. Впр. 3 с. 195
3) Дай відповіді на запитання (письмово).
Впр. 4 с. 196
4) Утворення та вживання Present Perfect Tense
Ознайомтесь з правилом с. 197 5) Виконай письмово Впр. 1 с. 198
6) Перейти на сайт - https://naurok.com.ua/test/join Код доступу 873761
14.04. - 16.04.2020
Тема "Місце, де я живу. FUTURE SIMPLE TENSE".
Узагальнення вивченого матеріалу по темі.
1). Словникова робота. Виконати вправу 4а, 5 ст.192 (письмово).
Виконай завдання
2). Утворення та вживання Future Simple Tense. Майбутній простий час.
3)Виконай вправи :
4). Виконати завдання:
07.04. - 09.04.2020
Тема "Орієнтування по місту".
Прочитай текст. Впиши слова в пропуски.
Covent Garden.
Covent Garden is a famous tourist centre in London.
There is a historic Market Place here.
There are lots of places to visit in Covent Garden.
You can choose and buy any souvenir for your family and friends.
After shopping, you can have lunch or dinner in a small cafe or in a big restaurant.
In the evening, you can visit a theatre.
There are also lots of comfortable hotels around.
Covent Garden is a popular meeting place.
Covent Garden is a famous -------------- centre in London.
There is a historic --------------- Place here.
They sell a lot of ---------------- in Covent Garden.
You can buy here any -------------- or ------------- you like.
You can live in a ----------- and have lunch or dinner in a ------------.
It is a popular -------------- place. In the evening you can visit ------------ with your friends.
Письмово.
Перегляньте відео та запам'ятайте слова.
Виконайте вправи:
https://agendaweb.org/vocabulary/places_city-exercises.html?fbclid=IwAR3vaMJ_tTKsZld9ZB-ygYeSgWg8iBCJ4WiCTwsoZdXBrpQINbafHeOZG_w
02.04.2020
31.03.2020
Прийменники часу: at, in, on
at використовується для позначення точного часу
in використовується з місяцями, роками, століттями та довгими періодами часу
on використовується з днями та датами
До прийменників часу в англійській мові відносяться at, in, on. Часто виникає питання: який саме з цих прийменників потрібно вживати у конкретній ситуації: at, in або on?
В цій статті ви знайдете відповідь на своє питання.
Запам’ятайте найголовніше, що:
at використовується для позначення точного часу
in використовується з місяцями, роками, століттями та довгими періодами часу
on використовується з днями та датами
До прийменників часу в англійській мові відносяться at, in, on. Часто виникає питання: який саме з цих прийменників потрібно вживати у конкретній ситуації: at, in або on?
В цій статті ви знайдете відповідь на своє питання.
Запам’ятайте найголовніше, що:
Приклади речень з використанням прийменників часу at, in, on:
I have a meeting at 9 am. – У мене зустріч на 9 годин.
Do you think we will go to Jupiter in the future? – Як ти думаєш, чи полетимо ми до Юпітера в майбутньому?
Також запам’ятайте вживання прийменника at у цих стійких словосполученнях:
Словосполучення і переклад
at night - вночі
at the weekend - в кінці тижня
at Christmas/Easter - на Різдво/Пасху
at the same time - в той самий час
at present - зараз
Якщо ви використовуєте слова last, next, every, this, то прийменники at, in, on не вживаються:
I went to London last summer. – Я їздив до Лондона минулим літом.
He’s coming back next Sunday. – Він повертається наступної неділі.
I go home every Easter. – Я їжджу додому кожної Пасхи.
We’ll call you this evening. - Ми передзвонимо тобі цього вечора.
Також запам’ятайте ці стійкі словосполучення, з якими використовується прийменник in:
Словосполучення та переклад
in the morning (s)- вранці
in the afternoon (s) - в день
in the evening (s) - увечері
!!! Опрацювати прийменники часу с. 167. Виконати впр. 4 с. 168(письмово )
I have a meeting at 9 am. – У мене зустріч на 9 годин.
Do you think we will go to Jupiter in the future? – Як ти думаєш, чи полетимо ми до Юпітера в майбутньому?
Також запам’ятайте вживання прийменника at у цих стійких словосполученнях:
Словосполучення і переклад
at night - вночі
at the weekend - в кінці тижня
at Christmas/Easter - на Різдво/Пасху
at the same time - в той самий час
at present - зараз
Якщо ви використовуєте слова last, next, every, this, то прийменники at, in, on не вживаються:
I went to London last summer. – Я їздив до Лондона минулим літом.
He’s coming back next Sunday. – Він повертається наступної неділі.
I go home every Easter. – Я їжджу додому кожної Пасхи.
We’ll call you this evening. - Ми передзвонимо тобі цього вечора.
Також запам’ятайте ці стійкі словосполучення, з якими використовується прийменник in:
Словосполучення та переклад
in the morning (s)- вранці
in the afternoon (s) - в день
in the evening (s) - увечері
!!! Опрацювати прийменники часу с. 167. Виконати впр. 4 с. 168(письмово )
16.03.2020
Ex.2 ( читати, перекладати) Ex. 3p.166(письмово ) Ex.2, 3p.167 (виконати вправи)



Немає коментарів:
Дописати коментар